A Budai Egészségközpont Budapest meghatározó magánegészségügyi intézménye, mely teljes körű, személyre szabott szolgáltatásait megbízható, hiteles partnerként nyújtja ügyfelei számára.

English

Elégedettség mérés

Számunkra az elégedettség mérés nem puszta formalitás, hanem a hosszú távú, innovációra épülő gondolkodásunk egyik alapja, egyben az ügyfeleinkkel való korrekt partneri viszony kifejezője is.

Ennek jegyében hónapról-hónapra változtatás nélkül megmutatjuk az elégedettség mérések aktuális eredményeit 12 hónapra visszamenőleg, így látogatóink átfogó képet kaphatnak arról, hogyan alakult pácienseink véleménye szolgáltatásainkkal kapcsolatban az elmúlt egy évben.

Az elmúlt 12 hónap értékelése

 

Fontosnak tartjuk, hogy minél több visszajelzést kapjunk munkánkkal kapcsolatban. Nagy gondot fordítunk arra, hogy felméréseink megfelelő módon és időben történjenek, a kérdések relevánsak és érthetők legyenek. A válaszok begyűjtése természetesen csak a folyamat kezdete, hiszen az eredmények elemzése és értékelése révén tudjuk meg, hogy mely területeken szükséges változtatnunk.

Az utóbb időszakban számos olyan fejlesztést valósítottunk meg, melyek kiindulópontjait pácienseink visszajelzései jelentették. A teljesség igénye nélkül az alábbiakban bemutatunk néhányat: 

Online ügyfélszolgálati felület

A rendszer továbbfejlesztése során folyamatosan monitorozzuk a felhasználói szokásokat és visszajelzéseket. Ennek eredményeként változtattunk többek között az online ügyfélszolgálat regisztrációs felületén, a foglalási oldalakon, sőt, az elérhető szakmák ill. orvosok számát is pácienseink kérésére bővítettük.

Hűségprogram továbbfejlesztése

2014 májusától már nem kötjük regisztrációhoz a hűségprogramban való részvételt, ettől az időponttól bármilyen fizetett szolgáltatás után 1000 forintonként 1 hűségpontot jóváírunk ügyfeleink számlán. Bővítettük továbbá a pontért beváltható szolgáltatásaink körét és a programban résztvevő partnerek számát is növeltük.

Rendelési időszak bővítése

Alkalmazkodva pácienseink napi életritmusához reggelente korábban, már 7:20-tól igénybe vehetők éhgyomri laboratóriumi és ultrahangos vizsgálataink. Ezzel párhuzamosan megnöveltük a szakorvosi rendelések esti nyitva tartási idejét is.

Laboreredmények másnapra

Kérés esetén 24 órán belül e-mailen juttatjuk el pácienseinknek a laboratóriumi vizsgálatok eredményeit, melyeket regisztrált ügyfeleink számára online ügyfélszolgálati felületünkön is elérhetővé ill. letölthetővé teszünk.

Szűrővizsgálati protokollok bővítése

Bár évek óta a piac legátfogóbb menedzserszűrő programját működtetjük, a nemzetközi és hazai szakmai ajánlásokat, valamint pácienseink igényeit figyelembe véve az év elején mégis további új elemekkel egészítettük ki protokolljainkat.

Nagy örömünkre évről-évre nő azok száma, akik nemcsak a kérdőívek kitöltésekor, hanem újbóli visszatérésükkel is kifejezik elégedettségüket. Azok tábora is folyamatosan gyarapszik, akik továbbadják barátaiknak és ismerőseiknek pozitív tapasztalataikat: ügyfeleink többsége ma már így értesül rólunk!