A Budai Egészségközpont Budapest meghatározó magánegészségügyi intézménye, mely teljes körű, személyre szabott szolgáltatásait megbízható, hiteles partnerként nyújtja ügyfelei számára.

English

Gasztroenterológiai telefonos konzultáció

A kialakult járványügyi helyzet miatt, pácienseink biztonságos ellátása érdekében új szolgáltatást, telefonos gasztroenterológiai konzultációt indítunk.

A gasztroenterológiai telefonos konzultáció időtartama 15 perc, amely során a pácienseink közvetlenül szakorvosainkkal kerülnek összeköttetésbe. A pácienseket előzetes egyeztetés alapján diszpécsereink jegyzik elő. A megadott napon és időpontban tehát a páciensnek semmi más dolga nincs, mint fogadni a BEK szakorvosának hívását. A telefonos gasztroenterológiai konzultáció része a receptfelírás is.

A gasztroenterológiai telefonos konzultáció díja 18.000 Ft.


Hogyan zajlik a telefonos konzultáció?

1. Felnőtt telefonos konzultáció azon páciensek számára, akik még NEM jártak intézményünkben

Szakorvosaink tanácsokkal látják el pácienseinket a következő tüneteik esetében: kevesebb, mint egy hónapja tartó gyomorégés, amelyet nem kísér fogyás, fekete széklet, valamint 1-5 napja tartó hányinger, hasmenés. Amennyiben a páciens rendelkezik leletekkel és előzetesen beszkennelve elküldte azokat az orvosilelet@bhc.hu e-mail címre, a szakorvos ezekről is véleményt mond. Továbbá felvilágosítást nyújt, hogy hasmenés esetére milyen gyógyszerek szükségesek otthonra.

2. Felnőtt telefonos konzultáció azon páciensek számára, akik MÁR gondozás alatt állnak intézményünkben

Az 1. pontban részletezetteken túl a gondozott reflux betegségek vagy ismert gyógyszerelése és tanácsadás történik a beteg kartonja alapján. Ismert idült gyulladásos bélbetegséggel kapcsolatosan is kérheti szakorvosaink tanácsadását, gyógyszerfelírást. Továbbá segítséget nyújtanak gyógyszerfelírás összeegyeztethetőségében az ismert gyomor-bélrendszeri alapbetegségével és a szakorvos által írható gyógyszerekről. Valamint szükség szerint szakorvosi javaslatot is kiadunk diagnosztizált, dokumentált gyomor-bélrendszeri alapbetegségéhez.

Fontos!

Ha gyógyszereléséhez nincs megfelelően alátámasztott dokumentáció vagy vizsgálati lelet, akkor ügyeleti jelleggel csak egy dobozzal áll módunkban felírni.

3. Ne kérjen telefonos konzultációt, hanem azonnal hívjon mentőt a következő esetekben:

  • Hirtelen látott bőséges véres széklet ürítés
  • Hidegrázás, feszes, fájdalmas has
  • Először látott bűzös fekete széklet, és az elmúlt évben tükrözés nem történt Önnél
  • Erős övszerű hasfájás nagyobb étkezést követően, hányingerrel, hidegrázással kísérten
  • Csillapíthatatlan hányás vagy véres hányás

Bejelentkezéshez és további információkért hívja diszpécser szolgálatunkat hétköznap 8:00 – 20:00 óra között a 489-5200 számon!

Betegbiztonsági protokoll a Budai Egészségközpontban

Kiemelten fontosnak tartjuk pácienseink és az itt dolgozó szakemberek biztonságát, ezért Intézetünkben – a hatályban lévő aktuális rendelkezéseknek megfelelően – a koronavírus elleni védekezés számos formáját alkalmazzuk, melyekről részletesen EZEN a hivatkozáson olvashat.

A járványügyi helyzetben szolgáltatásaink iránti érdeklődés növekedésével párhuzamosan telefonos ügyfélszolgálatunk terheltsége is növekedett. A gyors ügyfélkiszolgálás érdekében új telefonvonalat biztosítunk koronavírus-teszt időpontfoglaláshoz:

+36 1 999-1727

A fenti telefonszámon kollégáink kizárólag koronavírus-tesztre jegyzik elő tisztelt ügyfeleinket hétköznap 08:00 - 20:00 között.

Az EESZT-be történő jogszabályi előírások szerinti kötelező adatszolgáltatás érdekében, minden magyar állampolgárnál az ellátás megkezdésének alapfeltétele a TAJ megadása, valamint az Ön adatainak védelme érdekében a személyes adatainak hitelt érdemlő igazolása. Külföldi állampolgárok esetében amennyiben nem rendelkeznek TAJ-jal a külföldi úti okmány száma kerül rögzítésre.