A Budai Egészségközpont Budapest meghatározó magánegészségügyi intézménye, mely teljes körű, személyre szabott szolgáltatásait megbízható, hiteles partnerként nyújtja ügyfelei számára.

English

Miért érdemes regisztrálnia online ügyfélszolgálatunkra?

Online ügyfélszolgálatunk megkönnyíti és meggyorsítja az ügyintézés folyamatát. Az optimális eredmény érdekében, kérjük, hogy desktopon keresztül használja felületünket (programunk tabletre és telefonra történő optimalizálása folyamatban van).

Online ügyfélszolgálatunkon:

  • telefonálás nélkül időpontot foglalhat szakorvosi vizsgálatokra vagy lemondhatja korábban foglalt időpontjait
  • ellenőrizheti rendszerünkben nyilvántartott adatait
  • megtekintheti és letöltheti a nálunk keletkezett orvosi dokumentációit és számláit

Milyen típusú szolgáltatásainkra lehet online időpontot foglalni?

Itt találja azon szakrendelések és szakorvosok listáját, akikhez online ügyfélszolgálati rendszerünkön keresztül is foglalható időpont.

A választható szakrendeléseink és szakembereink listáját szabadon megtekintheti, időpontot lefoglalni azonban kizárólag az online ügyfélszolgálati rendszerbe történő regisztrációt és bejelentkezést követően tud.

Milyen típusú szolgáltatásainkra nem lehet online időpontot foglalni?

Fontos!

Nem minden szakrendelésre, nem minden szakorvoshoz lehet online időpontot foglalni.

Szakterületek és vizsgálatok, amikre nem lehet online időpontot foglalni:

Felhívjuk szíves figyelmét, hogy Online Ügyfélszolgálati felületünkön nem minden szabad időpont jelenik meg egy-egy szakterülethez vagy szakorvoshoz kapcsolódóan. Amennyiben az Ön által igénybe kívánt venni szakterületre, szakrendelésre vagy szakorvosi beavatkozásra nem lehetséges online időpontot foglalni, kérjük, hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 1 489 5200 telefonszámon munkanapokon reggel 8.00 és este 20.00 között! Az ügyfélszolgálat átlagos terheltségével kapcsolatban itt tájékozódhat!

Hogyan tud regisztrálni / belépni?

Online ügyfélszolgálati rendszerünket már meglévő és leendő ügyfeleink egyaránt használhatják.

Amennyiben még nem regisztrált online ügyfélszolgálatunkon
Az online ügyfélszolgálati rendszerbe történő regisztrációhoz adja meg a kért adatokat, majd az emailben kiküldött linkre kattintva erősítse meg regisztrációját. Kérjük, hogy a regisztráció során valós és pontos adatokat tüntessen fel, ugyanis ezek alapján állítjuk össze egészségügyi kartonját.

Amennyiben korábban már regisztrált online ügyfélszolgálatunkon
Kérjük, hogy az online ügyfélszolgálati rendszerbe történő belépéshez használja a regisztrált email címét és jelszavát. Amennyiben elfelejtette, a rendszer automatikusan generál egy új jelszót az Ön számára.

Hogyan működik az online időpont foglalás?

Keressen időpontot szakmák vagy orvosok szerint.
A megjelenített időpontok valamelyikére kattintva a „Lefoglalom” gomb megnyomásával tudja az időpontot lefoglalni. Az időpont lefoglalása után a rendszer megerősítést kér.
A lefoglalni kívánt időpont megerősítését követően az időpont foglalás megtörténik, amiről értesítő e-mailt küldünk Önnek.

Időpont lemondása / törlése

Amennyiben nem tud megjelenni a vizsgálaton, a lefoglalt időpontot haladéktalanul törölje az „Aktív foglalások” menüpont alatt. Felhívjuk figyelmét, hogy ha 2 munkanapon belül mondja le az Ön által foglalt időpontot vagy lemondás nélkül nem jelenik meg a vizsgálaton, akkor - ugyanúgy, mint telefonos időpont foglalás esetén - 5.000 Ft rendelkezésre állási díjat számlázhatunk ki Önnek.