2022-12-08 16:15 || 1.0.0
  • Szolgáltatásaink
  • Árlista
  • Kedvezmények
  • Magunkról
  • Kapcsolat
  • Karrier
  • Telefon: (+36) 1 489-52-00 | E-mail: info@bhc.hu

    Elégedettségmérés

    Számunkra az elégedettség mérés nem puszta formalitás, hanem a hosszú távú, innovációra épülő gondolkodásunk egyik alapja, egyben az ügyfeleinkkel való korrekt partneri viszony kifejezője is.

    Ennek jegyében hónapról-hónapra változtatás nélkül megmutatjuk az elégedettség mérések aktuális eredményeit 12 hónapra visszamenőleg, így látogatóink átfogó képet kaphatnak arról, hogyan alakult pácienseink véleménye szolgáltatásainkkal kapcsolatban az elmúlt egy évben.

    Az elmúlt 12 hónap értékelése

    Elégedettségmérés - Budai Egészségközpont

    Az utóbb időszakban számos olyan fejlesztést valósítottunk meg, melyek kiindulópontjait pácienseink visszajelzései jelentették. A teljesség igénye nélkül az alábbiakban bemutatunk néhányat: 

    Online ügyfélszolgálati felület

    A rendszer továbbfejlesztése során folyamatosan monitorozzuk a felhasználói szokásokat és visszajelzéseket. Ennek eredményeként változtattunk többek között az online ügyfélszolgálat regisztrációs felületén, a foglalási oldalakon, sőt, az elérhető szakmák ill. orvosok számát is pácienseink kérésére bővítettük.

    Rendelési időszak bővítése

    Alkalmazkodva pácienseink napi életritmusához reggelente korábban, már 7:20-tól igénybe vehetők éhgyomri laboratóriumi vizsgálataink. Ezzel párhuzamosan megnöveltük a szakorvosi rendelések esti nyitva tartási idejét is.

    Laboreredmények másnapra

    Egyes laborvizsgálatok eredményei a vérvétel napjától számított következő munkanap délutánjára készülnek el, amennyiben a vérvétel reggel történt. Délutáni mintavétel esetén az eredményt a vérvétel napjától számított második munkanap délutánjára készülnek el. A laboreredményt e-mailen keresztül juttatjuk el pácienseinkhez, ill. amennyiben regisztrált ügyfélről van szó, elérhetővé és letölthetővé tesszük online ügyfélszolgálati felületünkön.

    Szűrővizsgálati protokollok bővítése

    Bár évek óta a piac legátfogóbb menedzserszűrő programját működtetjük, a nemzetközi és hazai szakmai ajánlásokat, valamint pácienseink igényeit figyelembe véve az év elején mégis további új elemekkel egészítettük ki protokolljainkat.

    Nagy örömünkre évről-évre nő azok száma, akik nemcsak a kérdőívek kitöltésekor, hanem újbóli visszatérésükkel is kifejezik elégedettségüket. Azok tábora is folyamatosan gyarapszik, akik továbbadják barátaiknak és ismerőseiknek pozitív tapasztalataikat: ügyfeleink többsége ma már így értesül rólunk!