• Szolgáltatásaink
  • Árlista
  • Magunkról
  • Kapcsolat
  • Karrier
  • Telefon: (+36) 1 489-5200 | E-mail: info@bhc.hu
    language enmagyar

    Általános kérdések

    Bejelentkezés, lemondás

    SMS-ben kaptam értesítést a vizsgálatra, de mégsem tudok megjelenni, mi a teendő?
    A kapott SMS üzenet automatikus, ezért arra válaszolva nem tudja lemondani az időpontot, a +36-1-489-5200-ás központi telefonszámon lehet ezt megtenni.

    Mennyi idővel előbb kell lemondanom az időpontomat, ha nem tudok eljönni a vizsgálatra?
    Kérjük legalább 48 órával a vizsgálat előtt lemondani az időpontot, hogy a felszabaduló helyeket más páciensek számára felajánlhassuk.

    Hogyan tudok online bejelentkezni?
    Az online ügyfélszolgálat oldalunkon követni kell a megadott lépéseket. A kézikönyv itt érhető el.

    Kinek a nevén kell bejelentkezni, ha más veszi igénybe a vizsgálatot?
    Mindig az orvosi vizsgálatra érkező személy nevére kérjen időpontot.

    Külföldi páciensek milyen feltételekkel jöhetnek a Budai Egészségközpont rendelésére?
    Nincsenek külön feltételek, azonosan látjuk el pácienseinket bárhonnan is érkeztek, minden szolgáltatásunk igénybe vehető, azonban vízum kiadásához szükséges igazolásokat NEM tudunk kiállítani.

     

    Érkezés

    Milyen iratokat kell magammal hoznom?
    Kérjük, hogy korábbi egészségügyi dokumentációját, leleteit, valamint személyes iratait (személyi igazolvány, lakcímkártya, TAJ-kártya) hozza magával a vizsgálatra!

    Az EESZT-be történő jogszabályi előírások szerinti kötelező adatszolgáltatás érdekében, minden magyar állampolgárnál az ellátás megkezdésének alapfeltétele a TAJ megadása, valamint az Ön adatainak védelme érdekében a személyes adatainak hitelt érdemlő igazolása. Külföldi állampolgárok esetében amennyiben nem rendelkeznek TAJ-jal a külföldi úti okmány száma kerül rögzítésre.

    Ha a Budai Egészségközpont járóbeteg rendelésére jövök, kell hozni beutalót?
    Ez esetben nem szükséges beutalót hoznia.

    Mennyivel a vizsgálati időpont előtt érdemes megjelenni?
    Az adategyeztetés és bejelentkezés miatt érdemes 15 perccel korábban érkezni.

    Elkísérhetnek-e a családtagok, rokonok a vizsgálatokra?
    Az ügyfélvárók kapacitása véges ezért kérjük, hogy 1-2 kísérőnél többel ne érkezzenek a vizsgálatokra.

    Van-e parkolási lehetőség?

    Nagy Jenő utcai épületünk parkolójában díjmentes parkolást biztosítunk. Amennyiben a parkoló megtelt, kérjük, hogy a környező utcákban (az automata mobilparkoláshoz szükséges telefonszáma: +36-20/30/70-810- 3121), vagy a MOM Park bevásárlóközpont mélygarázsában szíveskedjen parkolni.

    Királyhágó utcai épületünk parkolójában szintén díjmentes parkolást biztosítunk. Kérjük, hogy a sorompónál kapott parkoló kártyát távozáskor a recepción érvényesítse.


    Váci úti telephelyünkön amennyiben autóval érkezik, parkolási szándékát, kérjük, jelezze telefonos ügyfélszolgálatunkon, a +36-1-489-5200 telefonszámon. Felhívjuk figyelmét, hogy előzetes regisztráció alapján lefoglalt parkolóhelye az előjegyzett időpontja előtt 15 perccel szabadul fel, illetve a vizsgálat után maximum 30 percig tudjuk Önnek fenntartani.

    A kerékpárral érkezők számára kerékpártároló áll rendelkezésre mindhárom telephelyünkön.

     

    Számlázással, fizetéssel kapcsolatos kérdések

    Euróval lehet fizetni?
    Jelenleg nem lehet, csak forintot tudunk elfogadni.

    Szólnom kell-e előre, ha nem a saját nevemre kérem a számlát?
    Kérjük, mindenképpen jelezze, mert a kiállítás után módosítani már nincs lehetőség.

    Milyen fizetési módok állnak rendelkezésre?
    A következő linken megtekintheti a fizetési módokat >>>>

     

    Előrefizetéssel igénybe vett szolgáltatásokkal kapcsolatos kérdések

    Mennyi idővel előbb kell lemondanom az időpontomat, ha nem tudok részt venni?
    Az előre kifizetett szolgáltatás lemondására a rendelést megelőző munkanap 16:00-ig van lehetőség online ügyfélszolgálati felületünkön, az ÁSZF-ben meghatározott módon.

    Mi történik a kifizetett összeggel?
    Előre fizetett szolgáltatás lemondása esetén Önnek két lehetősége van:

    • amennyiben szeretné visszakapni a kifizetett összeget, igényét kérjük jelezze ügyfélszolgálatunk felé az info@bhc.hu e-mail címen.
    • amennyiben bármely más szolgáltatásunkra szeretné, hogy beszámítsuk a kifizetett összeget, az újrafoglalással kapcsolatban kérjük keresse ügyfélszolgálatunkat a +36 1 489 5200 telefonszámon.

     

    Leletekkel, orvosi véleménnyel kapcsolatos kérdések

    Ha máshonnan hozok CD-t az MR/CT vizsgálatomról, meg tudják-e nézni?
    Igen, azonban előfordulhat, hogy informatikai biztonsági okok miatt egy CD lejátszása nem engedélyezett, ilyen esetben a CD-t az orvosnál kell hagyni, aki az informatikai osztály segítségével tudja megtekinteni azt. A CD-t természetesen a kontroll vizsgálat során a páciens visszakapja.

    Van lehetőség konzultációt kérni az orvosoktól, ha a beteg nem jön el, csak a leleteit hozzuk vagy küldjük?
    Leletkonzultációra hozzátartozóval kapcsolatban, meghatalmazással van lehetőség, hogyha a páciens egészségi állapota nem teszi lehetővé, hogy részt vegyen személyesen a konzultáción.

    Kaptam egy leletet, de nem értem teljesen.
    Ha rajta van, hogy „Vizsgálati eredménye eltérést tartalmaz, kérjük keresse fel kezelőorvosát!”, akkor keresse fel a vizsgálatot indikáló orvost. Valamint érdemes átnézni a labort előíró szakorvosi véleményt is, mert azon nagyon gyakran szerepel, hogy mik a további teendők. Pl.: „Kontroll, 10 nap múlva”.

    A leleteket, amik itt készülnek, látja-e az orvos, vagy nekem kell kérnem egy példányt belőle és behozni?
    Látja az orvos, nem szükséges külön hozni.

     

    További kérdések

    Vannak-e akciók, kedvezményes lehetőségek?
    Igen, erről részletesen ITT olvashat.