Már applikációval is foglalhat időpontot vizsgálatainkra!
Egészségügyi ellátásra van szüksége, de minden perce foglalt és nincs ideje telefonálni?
A BHC MyHealth applikáció megkönnyíti és meggyorsítja az ügyintézés folyamatát. Foglaljon időpontot egyszerűen, telefonálás nélkül, legyen naprakész előjegyzéseiről, töltse le leleteit és értesüljön legfrissebb híreinkről, aktuális kedvezményeinkről!
Töltse le applikációnkat a Google Playről vagy az App Store-ból és foglaljon időpontot bármikor, bárhonnan!
Segítség a BHC MyHealth applikáció használatához
Hogyan tudok bejelentkezni, illetve fiókot létrehozni?
Amennyiben már korábban regisztrált online ügyfélszolgálati felületünkre, az ott használt azonosítókkal tud bejelentkezni az applikációba a Jelentkezzen be! elem kiválasztása után.
Amennyiben még nincs online fiókja, néhány kattintással regisztrálhat az applikációban a kezdőképernyőn található Regisztráljon itt! elem kiválasztásával, de regisztrálhat online ügyfélszolgálati felületünkön a BEJELENTKEZÉS menüpont alatt is. Adja meg a regisztrációhoz szükséges adatokat, majd az emailben kapott linkre kattintva erősítse meg regisztrációját. Kérjük, hogy valós és pontos adatokat tüntessen fel, ugyanis ezek alapján állítjuk össze egészségügyi kartonját.
Miért érdemes a BHC MyHealth Applikációt használnom?
- Az applikáció megkönnyíti és meggyorsítja az ügyintézés folyamatát
- Telefonálás nélkül, bármikor foglalhat időpontot szakorvosi vizsgálatokra vagy lemondhatja korábban foglalt időpontjait
- Ellenőrizheti adatait, letöltheti a Budai Egészségközpontban keletkezett orvosi dokumentációit és számláit
- A kizárólag az applikációban elérhető kedvezményes kuponoknak köszönhetően kedvezménnyel foglalhat egyes szolgáltatásokra
- A recepciónál sorban állas nélkül is húzhat sorszámot az applikációban, illetve útvonaltervezéssel könnyen megtalálhatja rendelőnket (egyelőre a Csalogány utcai rendelőnkben érhető el)
Milyen típusú szolgáltatásokra foglalhatok időpontot az applikációban?
A BHC MyHealth applikációban nem minden vizsgálatra tud időpontot foglalni, illetve nem minden szabad időpont jelenik meg egy-egy szakterülethez vagy szakorvoshoz kapcsolódóan. Amennyiben az Ön által keresett szakterületre, szakrendelésre vagy szakorvosi beavatkozásra nem lehet az applikációban időpontot foglalni, kérjük, hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a +36 1 489 5200 telefonszámon munkanapokon reggel 08:00 és este 20:00 óra között!
Hogyan tudok időpontot foglalni?
Időpontok kereséséhez nem szükséges bejelentkezni, de Időpontfoglalásra és a személyes információk megtekintésére csak bejelentkezés után van lehetőség.
Nyomja meg a képernyő alján lévő Időpontfoglalás ikont. Válassza ki, hogy saját magának vagy kiskorú hozzátartozójának szeretne-e időpontot foglalni. Vizsgálati időpontot szakterület vagy az orvos neve szerint kereshet. Válassza ki az önnek megfelelő időpontot, majd véglegesítse foglalását. Foglalásáról e-mailben kap visszaigazolást.
Foglalhatok időpontot egyszerre több vizsgálatra is?
Igen. A foglalás befejezése után lehetősége van egy új foglalást indítani.
Hol nézhetem meg a lefoglalt időpontokat?
Lefoglalt időpontjait a Foglalások menüpont alatt nézheti meg. A közeljövőben aktuális időpontja(i) a Főképernyőn is megjelennek.
Hogyan tudom lemondani, törölni a lefoglalt időpontokat?
Amennyiben a vizsgálaton nem tud megjelenni, foglalását az adott foglalás alatt a Foglalás törlése gombbal törölheti. Időpontját a +36 1 489-5200 telefonszámon is lemondhatja.
Fontos! A 24 órán belüli lemondás csak az ügyfélszolgálaton keresztül lehetséges.
Tájékoztatjuk, hogy amennyiben a lefoglalt időpontot a megelőző munkanapon 16:00 óráig nem mondja le, vagy lemondás nélkül nem jelenik meg a vizsgálaton, a Budai Egészségközpont Zrt. 5000 Ft foglalási díjat számlázhat ki Ön felé.
A lefoglalt vizsgálatokat fizethetem online?
Online fizetésre jelenleg a telefonos konzultációs rendelésekre lehetséges. A személyes vizsgálatokat a helyszínen bankkártyával, készpénzzel vagy egészségpénztári kártyával tudja kifizetni.
Hogyan tudom megnézni a leleteimet és a számláimat?
A Főképernyő alsó menüsorában található Leletek menü ikont választva érheti el leleteit. Számláit pedig a Profil menü ikont választva a Számlák menüpontra kattintva tekintheti meg. A dokumentumok dátum szerint szűrhetőek, kinagyíthatóak és letölthetőek a használt eszközre. Ehhez a funkcióhoz mindenképpen lépjen be!
Hol tudom megnézni az adatlapomat?
Személyes adatait a Profil menüponton belül, a Személyes adataim fülön találhatja meg.
Hol találom a kedvezményes kuponokat?
A Budai Egészségközpont aktuális kedvezményeire jogosító kuponokat a Főképernyőn találja a Kedvezmények felirat alatt.