• Szolgáltatásaink
  • Árlista
  • Magunkról
  • Kapcsolat
  • Karrier
  • Telefon: (+36) 1 489-5200 | E-mail: info@bhc.hu
    language enmagyar

    Így futunk mi! - Dr. Csató Gábor

    A különböző futóversenyeken egyre többen állnak rajthoz futócsapatunkból. Ennek apropójára úgy éreztük ideje, hogy meséljünk kicsit arról, hogy miként készülünk és futunk mi! 

    Reménykedünk, hogy még többen kedvet kapnak majd, hogy futócipőt húzzanak és nekiinduljanak a kilométereknek!

     

    Csató Gábor - intenzív terápiás szakorvos

    banner-csato-gabor

    Mióta futsz, milyen motiváció indított el?
    - 2012 óta futok rendszeresen, előtte havonta csak egy-két alkalommal kocogtam. A bármikor és bárhol végezhető/elérhető, kötetlen, szabadban való mozgás igénye és szeretete motivált arra, hogy elkezdjek rendszeresen futni.

    Van kedvenc távod vagy van valami céltáv amit a jövőben el szeretnél érni? 
    - Kedvenc távom a 10-12 km. A nagy álmom a London Marathon teljesítése. Megígértem magamnak, hogy egyszer lefutom.

    Fontos számodra, hogy időről-időre versenyeken is elindulj?
    - Eddig azt gondoltam, hogy nem fontos. De az első versenyem óta (2014. Rotary Félmaraton Debrecen) ezek újabb motivációt jelentenek. Az ember mindig önmagával versenyez a futásban. Minden alkalommal.

    Hallgatsz futás közben zenét? Ha igen, mit?
    - Nagyon ritkán hallgatok zenét futás közben, mivel így szabadon gondolkozhatok, kikapcsolódhatok. Ha hallgatok is valamit az inkább podcast és nem zene.

    Hol, milyen terepen futsz a leggyakrabban?
    - Én az aszfaltot és a rekortánt kedvelem a legjobban. Szeretek mindenhol futni amerre csak járok, bel- és külföldön egyaránt.

    Egyedül futsz vagy segít ha társaságban edzel?
    - Régebben volt futótársam, de már egy 1 éve egyedül futok. Nehéz olyan futópartnert találni akivel hasonló magasak és hasonló a teljesítményűek vagyunk.

    Mi a legjobban a futásban, mit ad neked a futás?
    - Aktívan pihenek közben. Kitisztulnak a gondolataim, új kreatív ötleteim jönnek, át tudom gondolni közben az elmúlt nap eseményeit. Fizikai és mentális erőnlétet és kitartást ad nekem.

    Változott valamit az egészségi állapotod amióta rendszeresen futsz?
    - Egyértelműen javult. Kipihentebb vagyok, kevesebb alvással is beérem és még a hátfájásom is csökkent.

    Van olyan ismerősöd akit te vettél rá a rendszeres mozgásra?
    - Remélem igen:)