A Budai Egészségközpont Budapest meghatározó magánegészségügyi intézménye, mely teljes körű, személyre szabott szolgáltatásait megbízható, hiteles partnerként nyújtja ügyfelei számára.

English

Elégedettség mérés

Számunkra az elégedettség mérés nem puszta formalitás, hanem a hosszú távú, innovációra épülő gondolkodásunk egyik alapja, egyben az ügyfeleinkkel való korrekt partneri viszony kifejezője is.

Ennek jegyében hónapról-hónapra változtatás nélkül megmutatjuk az elégedettség mérések aktuális eredményeit 12 hónapra visszamenőleg, így látogatóink átfogó képet kaphatnak arról, hogyan alakult pácienseink véleménye szolgáltatásainkkal kapcsolatban az elmúlt egy évben.

Az elmúlt 12 hónap értékelése



Az utóbb időszakban számos olyan fejlesztést valósítottunk meg, melyek kiindulópontjait pácienseink visszajelzései jelentették. A teljesség igénye nélkül az alábbiakban bemutatunk néhányat: 

Online ügyfélszolgálati felület

A rendszer továbbfejlesztése során folyamatosan monitorozzuk a felhasználói szokásokat és visszajelzéseket. Ennek eredményeként változtattunk többek között az online ügyfélszolgálat regisztrációs felületén, a foglalási oldalakon, sőt, az elérhető szakmák ill. orvosok számát is pácienseink kérésére bővítettük.

Rendelési időszak bővítése

Alkalmazkodva pácienseink napi életritmusához reggelente korábban, már 7:20-tól igénybe vehetők éhgyomri laboratóriumi vizsgálataink. Ezzel párhuzamosan megnöveltük a szakorvosi rendelések esti nyitva tartási idejét is.

Laboreredmények másnapra

Egyes laborvizsgálatok eredményei a vérvétel napjától számított következő munkanap délutánjára készülnek el, amennyiben a vérvétel reggel történt. Délutáni mintavétel esetén az eredményt a vérvétel napjától számított második munkanap délutánjára készülnek el. A laboreredményt e-mailen keresztül juttatjuk el pácienseinkhez, ill. amennyiben regisztrált ügyfélről van szó, elérhetővé és letölthetővé tesszük online ügyfélszolgálati felületünkön.

Szűrővizsgálati protokollok bővítése

Bár évek óta a piac legátfogóbb menedzserszűrő programját működtetjük, a nemzetközi és hazai szakmai ajánlásokat, valamint pácienseink igényeit figyelembe véve az év elején mégis további új elemekkel egészítettük ki protokolljainkat.

Nagy örömünkre évről-évre nő azok száma, akik nemcsak a kérdőívek kitöltésekor, hanem újbóli visszatérésükkel is kifejezik elégedettségüket. Azok tábora is folyamatosan gyarapszik, akik továbbadják barátaiknak és ismerőseiknek pozitív tapasztalataikat: ügyfeleink többsége ma már így értesül rólunk!

Nem akut járó- és fekvőbeteg ellátás szüneteltetése

Tisztelt Látogató!


A kialakult járványügyi helyzetben a kormány illetékes szerveinek rendeletei alapján a Budai Egészségközpont (BEK Kft.) azonnali hatállyal valamennyi telephelyén beszünteti nem akut járó- és fekvőbeteg ellátását.      

Szerződéses partnereinket folyamatosan tájékoztatjuk a szolgáltatások logisztikájának alakulásáról, illetékes szakembereink és ellátásszervezőink útján.      

Folyamatban levő gyógykezelésekkel kapcsolatban a diszpécserszolgálat a kezelőorvosok útmutatásai alapján pácienseinket folyamatosan tájékoztatja. Javasoljuk, hogy kérdések esetén intézetünk email-címére eljuttatott levéllel keressék kezelőorvosukat.      

Ez a rendelkezés a járványügyi helyzet enyhülésével, a központi rendelkezések alapján fog változni.      


Tisztelettel,


Dr. Varga Péter Pál
ügyvezető igazgató