Már applikációval is foglalhat időpontot vizsgálatainkra!
Egészségügyi ellátásra van szüksége, de minden perce foglalt és nincs ideje telefonálni?
A BHC MyHealth applikáció megkönnyíti és meggyorsítja az ügyintézés folyamatát. Foglaljon időpontot könnyen, egyszerűen, telefonálás nélkül, legyen naprakész előjegyzéseiről és értesüljön mielőbb legfrissebb híreinkről, aktuális kedvezményeinkről!
Töltse le az applikációt a Google Playről vagy az App Store-ból és foglaljon időpontot bármikor, bárhonnan akár akciós vizsgálatainkra is!
Amennyiben már korábban regisztrált online ügyfélszolgálati felületünkre, az ott használt azonosítókkal tud az applikációba is belépni.
Ha még nincs online fiókja kérjük, regisztráljon oldalunkon!
Segítség a BHC MyHealth applikáció használatához
Hogyan tudok bejelentkezni, illetve fiókot létrehozni?
A szolgáltatások böngészéséhez nem szükséges bejelentkezni az applikációba. Amennyiben viszont szeretne időpontot foglalni, mindenképpen jelentkezzen be a kezdőképernyőn vagy a főképernyő bal felső sarkában található menü ikon alatt található Bejelentkezés elem kiválasztása után. Bejelentkezésre időpontfoglalás során is van lehetősége.
Bejelentkezéskor használja a korábban az online ügyfélszolgálati felületen regisztrált felhasználónevét és a hozzá tartozó jelszót.
Amennyiben még nincs online fiókja, kérjük regisztráljon online ügyfélszolgálati felületünkön a BEJELENTKEZÉS menüpont alatt. Adja meg a regisztrációhoz szükséges adatokat, majd az emailben kapott linkre kattintva erősítse meg regisztrációját. Kérjük, hogy valós és pontos adatokat tüntessen fel, ugyanis ezek alapján állítjuk össze egészségügyi kartonját.
Miért érdemes a BHC MyHealth Applikációt használnom?
Az applikáció megkönnyíti és meggyorsítja az ügyintézés folyamatát. Telefonálás nélkül foglalhat időpontot szakorvosi vizsgálatokra vagy lemondhatja korábban foglalt időpontjait. Ellenőrizheti adatait, illetve megtekintheti és letöltheti a Budai Egészségközpontban keletkezett orvosi dokumentációit és számláit.
Milyen típusú szolgáltatásokra foglalhatok időpontot online?
A BHC MyHealth applikációban nem minden vizsgálatra tud időpontot foglalni, illetve nem minden szabad időpont jelenik meg egy-egy szakterülethez vagy szakorvoshoz kapcsolódóan. Amennyiben az Ön által keresett szakterületre, szakrendelésre vagy szakorvosi beavatkozásra nem lehet az applikációban időpontot foglalni, kérjük, hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a +36 1 489 5200 telefonszámon munkanapokon reggel 08:00 és este 20:00 óra között!
Hogyan tudok időpontot foglalni?
Időpontfoglalásra és a személyes információk megtekintésére csak bejelentkezés után van lehetőség.
Nyomja meg a képernyő alján lévő Időpontfoglalás ikont. Válassza ki, hogy saját magának vagy kiskorú hozzátartozójának szeretne-e időpontot foglalni. Vizsgálati időpontot telephely, szakterület vagy az orvos neve szerint kereshet. Válassza ki az önnek megfelelő időpontot, majd véglegesítse foglalását. Foglalásáról e-mailben kap visszaigazolást.
Foglalhatok időpontot egyszerre több vizsgálatra is?
Igen. A foglalás befejezése után lehetősége van egy új foglalást indítani.
Hol nézhetem meg a lefoglalt időpontokat?
Lefoglalt időpontjait a Foglalások menüpont alatt nézheti meg. A közeljövőben aktuális időpontjai a Főképernyőn is megjelennek.
Hogyan tudom lemondani, törölni a lefoglalt időpontokat?
Amennyiben a vizsgálaton nem tud megjelenni, foglalását az adott foglalás alatt a Foglalás Törlése gombbal törölheti. Időpontját a +36 1 489-5200 telefonszámon is lemondhatja.
Fontos! A 24 órán belüli lemondás csak az ügyfélszolgálaton keresztül lehetséges.
Tájékoztatjuk, hogy amennyiben a lefoglalt időpontot a megelőző munkanapon 16:00 óráig nem mondja le, vagy lemondás nélkül nem jelenik meg a vizsgálaton, a Budai Egészségközpont Zrt. 5000 Ft foglalási díjat számlázhat ki Ön felé.
A lefoglalt vizsgálatokat fizethetem online?
Online fizetésre jelenleg még nincs lehetőség. A vizsgálatokat a helyszínen bankkártyával, készpénzzel vagy egészségpénztári kártyával tudja kifizetni.
Hogyan tudom megnézni a leleteimet és a számláimat?
A Főképernyő bal felső sarkában található menü ikont választva a lenyíló listából válassza ki a Dokumentumok elemet, majd a Leletek vagy Számlák menüpontot. A dokumentumok dátum szerint szűrhetőek, kinagyíthatóak és letölthetőek a használt eszközre. Ehhez a funkcióhoz mindenképpen lépjen be!
Hol tudom megnézni az adatlapomat?
Személyes adatait a Főképernyő felső sarkában található menü Profil eleme alatt tekintheti meg.
Hol találom a kedvezményes kuponokat?
A Budai Egészségközpont aktuális kedvezményeire jogosító kuponokat a Főképernyő felső sarkában található menü Kuponok eleme alatt találja.