• Szolgáltatásaink
  • Árlista
  • Magunkról
  • Kapcsolat
  • Karrier
  • Telefon: (+36) 1 489-5200 | E-mail: info@bhc.hu
    language enmagyar
    Cikkek
    2020-as cikkek
    2019-es cikkek
    2018-as cikkek
    2017-es cikkek
    2016-os cikkek
    2015-ös cikkek
    2014-es cikkek
    2013-as cikkek
    2012-es cikkek
    2011-es cikkek
    2010-es cikkek
    2009-es cikkek
    2021-es cikkek

    A ’2016-os év magánrendelője’ lett a Budai Egészségközpont!

    A legnagyobb online egészségügyi magazin által harmadik alkalommal megszervezett verseny célja, hogy segítsen eligazodni a magán egészségügyi rendelők és diagnosztika központok között, releváns információt nyújtva a páciensek számára a választáshoz. Az Év magánrendelője díj szavazásán több mint 500 magánintézmény között összesen 8 díjat osztottak ki, a hattagú szakmai zsűri, illetve a www.hazipatika.com oldalon beérkezett több mint 18.000 szavazat alapján.

    A zsűri értékelését és a közönségszavazatokat egyaránt figyelembe vevő abszolút fődíj intézményünk kiemelkedően magas szakmai és szolgáltatási színvonalának elismerése.

    A szakmai díjak odaítéléséről hattagú szakmai zsűri döntött:

    • Prof. Kaló Zoltán, az Eötvös Lóránd Tudományegyetem Egészség-gazdaságtani Kutatóközpontjának vezetője,
    • Dr. Torzsa Péter PhD., egyetemi docens
    • Erős AntóniaEgy csepp figyelem alapítvány alapítója
    • Győrfi Pál, az Országos Mentőszolgálat kommunikációs és PR-igazgatója,
    • Zöldi Péter, közgazdász, egészségügyi menedzser, a weborvos.hu ügyvezető igazgatója, az Orvosok Lapja lapmenedzsere,
    • Kulcsár Hajnal, a HáziPatika.com főszerkesztője, a Central Digitális Média Kft. munkatársa.
    A díjat 2016. június 6-án ünnepélyes keretek között vettük át a Magyar Tudományos Akadémia Vörösmarty termében.

    Az elismerés a Budai Egészségközpont minden munkatársának és közreműködőjének közös sikere, egyúttal újabb pozitív visszajelzés az elmúlt évek következetes munkájáról.

    Ezúton is köszönjük mind a zsűri, mind a közönség szavazatait, a díj megerősít minket abban, hogy szolgáltatásaink folyamatos fejlesztésével tovább növeljük ügyfeleink elégedettségét