• Szolgáltatásaink
  • Árlista
  • Magunkról
  • Kapcsolat
  • Karrier
  • Telefon: (+36) 1 489-5200 | E-mail: info@bhc.hu
    language enmagyar

    Interjú Dr. Nagy Judit orvos igazgatóval

    Mi változott az elmúlt 10 évben?
    - Ma már nem kérdés, hogy mind méretben, mind komplexitásában jelentős vállalattá fejlődtünk. Kezdetben egy elsősorban mozgásszervi problémákra fókuszáló privát magánrendelő voltunk. Minket is meglepett, hogy milyen hatalmas igény mutatkozik a minőségi, ügyfélközpontú egészségügyi szolgáltatásokra. Mind többen érdeklődtek a gerincgyógyászat és az ortopédia mellett egyéb szakmák iránt is. Nemcsak a magánszemélyek, hanem a vállalatok részéről is egyre több megkeresés érkezett. Így tulajdonképpen a piac kényszerítette ki belőlünk, hogy megkezdjük szolgáltatási portfóliónk célirányos fejlesztését. Cégünk életében mérföldkő volt a közfinanszírozott egészségügyben való megjelenésünk: 2005-től működtetjük a Országos Gerincgyógyászati Központot. Mára a gerincgyógyászatban a szakma vezető intézményévé és a nemzetközi szakmai élet meghatározó csoportjává váltunk, a magán-egészségügyben pedig az ország egyik legjelentősebb szolgáltatója vagyunk.

     Minek köszönhető az egészségközpont sikere az ügyfelek körében?
    - Elsősorban annak a szemléletnek, ami áthatja munkánkat, és amit ügyfeleink is érzékelnek: mi az egészségügyi ellátásra szolgáltatásként tekintünk, ahol orvos és beteg egyenrangú partnerként, együtt dolgozik a közös célért: az egészség megőrzéséért. Nem is szeretjük a "beteg" szó használatát, a hozzánk fordulókat ügyfélként, sőt még inkább vendégként kezeljük, akinek igényeit, jogait, és nem utolsó sorban méltóságát messzemenőkig figyelembe vesszük az ellátás során. 

    Tudatában vagyunk annak, milyen nagy felelősséggel jár, ha valaki a legfontosabbat, az egészségét bízza ránk. Ennek a filozófiának a gyakorlatba történő átültetése nyilván nem egyszerű feladat.
    - Valóban nem, és ma sem mondhatjuk el, hogy nyugodtan hátradőlhetünk, mert mindenben eleget teszünk ügyfeleink és saját magunk elvárásainak. Viszont folyamatosan törekszünk rá, ami előbb-utóbb igenis megtérül. A sikerünk kulcsa az, hogy a hosszútávú stratégiánkba illeszkedő egyes lépéseket aprólékosan kidolgozzuk, a fejlesztések során nemcsak a páciensek, hanem az ellátásban részvevő minden munkatárs - orvosok, asszisztensek, recepciósok - visszajelzéseit, javaslatait is figyelembe vesszük. A munkatársaink elkötelezettségének növelését folyamatosan szem előtt tartjuk, nélkülünk nem tartanánk ott, ahol.

    Milyen fejlesztések zajlottak az utóbbi időben?
    - A teljesség igénye nélkül: tavaly megnyitottuk harmadik rendelő egységünket a Graphisoft Parkban, eközben számos rendelő felújítása valósult meg a Nagy Jenő utcában. Növeltük szolgáltatásaink körét a gyermek ellátásban, nagyszerű szakemberek érkeztek a gyermek kardiológia és gyermek pulmonológia területére. Korszerű látótér vizsgáló berendezésünk a szemész szakorvosaink számára nyújt nagy segítséget. Januárban nagy sikerrel vezettük be egyedülállóan részletes góckutató szűrővizsgálatunkat.

    Mik a további célok?
    - A legfontosabb cél, hogy a változó körülmények között is meg tudjuk tartani a magas szolgáltatási és szakmai minőséget. Természetesen szolgáltatásainkat folyamatosan megújítjuk és új piacokat is keresünk. Mind a közfinanszírozásban, mind a magán-ellátásban azon dolgozunk, hogy a szolgáltatásainkat minél nagyobb ügyfélkör számára elérhetővé tegyük.