2022-12-08 16:15 || 1.0.0
  • Szolgáltatásaink
  • Árlista
  • Kedvezmények
  • Magunkról
  • Kapcsolat
  • Karrier
  • Telefon: (+36) 1 489-52-00 | E-mail: info@bhc.hu

    Sitecore Experience Award 2014

    Jelen cikk 2022.02.21. előtt készült.

    Utolsó módosítás dátuma: 2022-05-06

    A Budai Egészségközpont weboldalát már korábban is díjat nyert az „Év honlapja” választáson 2008-ban és 2013-ban, egészségügy kategóriában.

    A kelet-európai régióban a Budai Egészségközpont weboldala nyerte meg a Sitecore által minden évben meghirdetett „Experience Award” elnevezésű verseny egészségügy kategóriájának fődíját. A Sitecore a világ egyik vezető tartalomkezelő rendszere, amelyet globálisan több ezer vállalat használ, köztük olyan világmárkák, mint a Metro, a L'Oréal, a Canon, a Bayer, a Lenovo vagy az AVIVA. Kiss András, a Budai Egészségközpont marketing és kommunikációs igazgatója mondja el, hogy minek köszönhető a siker és miért tarja fontosnak az intézmény az online fejlesztéseket.

    Mit kell tudni az „Experience Award” elnevezésű versenyről?

    A megmérettetés nemzetközi szintű, nyerteseit régiónként több kategóriában hirdetik ki. Az elbírálás során számos szempontot tartanak szem előtt, mint például, hogy mennyire impozáns az adott portál, milyen a felhasználói élménye, milyen mértékben járult hozzá a weboldal a valós üzleti eredmények generálásához, valamint, hogy milyen mértékben sikerült megvalósítani a közösségi médiával történő integrációt.

    Milyen visszajelzést kaptak a verseny során?

    A Sitecore-tól kapott visszajelzés nagyon elismerő számunkra. Az értékelés szerint intézményünk a maga területén digitális úttörőnek számít Magyarországon. Az újításnak köszönhetően egy olyan modern, egyszerűen használható honlapot hoztunk létre, amelyen a felhasználók könnyen hozzáférhetnek az őket érdeklő információhoz, valamint a magas fokú személyre szabhatóságnak köszönhetően a honlap vállalatunk marketing terveit is szolgálja. A Sitecore szerint az új portál, a letisztult design, a mobil eszközökre optimalizált megjelenés és a tartalom-marketing mind hozzájárultak ahhoz, hogy intézményünk a piacon vezető egészségügyi intézménnyé nőhesse ki magát.

    Ön mit gondol erről?

    Fontos számunkra, hogy már megjelenésünkkel is biztosítsuk a kompromisszum nélküli minőségi szolgáltatást pácienseink számára. A letisztult és könnyen átlátható, a Budai Egészségközpont színeiben megjelenő holnapstruktúránk segíti partnereinket a tájékozódásban, lehetőséget biztosít az interaktív kommunikációra, és áttekinthetővé teszi szolgáltatásainkat.

    Miért volt szükség a váltásra?

    A régi rendszerrel elértük lehetőségeink korlátait. A folyamatos fejlesztéseknek köszönhetően azonban ma már a miénk az egyik leglátogatottabb magyar egészségügyi szolgáltató portál. Terjedelmileg is élen járunk: weboldalunkon nemcsak szolgáltatásainkról, hanem a leggyakoribb betegségekről, tünetekről, azok kezelési lehetőségeiről is sok hasznos tartalmat találnak látogatóink. Ezért gondoltuk úgy, hogy ezt a rengeteg – és folyamatosan bővülő - információt a jövőben még átláthatóbb és közérthetőbb formában szeretnénk tálalni az érdeklődőknek. Fontos érv volt a váltás mellett az is, hogy technikailag és vizuálisan egyaránt alkalmazkodnunk kellett a megváltozott felhasználói igényekhez. Ezért az új megjelenés erőteljesebben épít a vizuális elemekre, és jobban használható az egyre inkább teret hódító mobil eszközökön is. Végül, de nem utolsó sorban a webes megújulás egyben az arculatváltási folyamat egyik utolsó állomása volt.

    Milyen szempontokat tartottak szem előtt?

    Hivatásunk és kötelességünk, hogy pácienseinket a lehető legjobb ellátásban részesítsük, és úgy gondoljuk, hogy ez a kommunikációra is érvényes. Azt szerettük volna, hogy a weboldalunk tükrözze intézményünk szakmai színvonalát, valamint ügyfeleink felé tanúsított elhivatottságunkat. Ahogy a szoláltatásainkban, úgy a honlap kialakításánál is arra törekedtünk, hogy pácienseink tökéletes minőséget kapjanak.

    Miért tarja fontosnak az online fejlesztéseket?

    Kiemelten fontosnak tartjuk az online kommunikációt, amelynek egyik pillére az intézetünk színvonalát hűen tükröző, a látogatók informálását segítő, professzionális honlap. Nagy hangsúlyt fektetünk arra, hogy minden szinten folyamatosan fejlesszük szolgáltatásainkat, és ügyfeleinket a lehető legmagasabb színvonalon szolgáljuk ki. Ezért a honlap megújításával egy időben új, a magánegészségügyi piacon a sokoldalúságában egyedülálló online ügyfélszolgálati rendszerrel bővítettük szolgáltatásainkat, amelyet a vállalati partnerek és a magánpáciensek is ingyenesen vehetnek igénybe. Segítségével az ügyfelek áttekinthetik teljes korábbi kórtörténetüket vagy akár bejelentkezhetnek rendelésekre, emellett pedig bármikor ellenőrizhetik időpontfoglalásaikat és számláikat is. Cél, hogy a folyamatos fejlesztésekkel még magasabb szinten szolgáljuk ki az ügyfeleinket, kényelmesebbé, gyorsabbá és elérhetőbbé tegyük számukra a szolgáltatásainkat.

    Sitecore-European-Award-Certificate-2014


    Forduljon szakembereinkhez!

    A tízszeres Superbrands-díjas Budai Egészségközpontban három helyszínen több mint 300 neves szakorvos magánrendelését keresheti fel mintegy 45 szakterületen. A személyre szabott ellátásról képzett, hosszú ideje együtt dolgozó szakembergárda gondoskodik. 22 év tapasztalatait és 400.000 ügyfelünk visszajelzéseit figyelembe véve folyamatosan azon dolgozunk, hogy a hozzánk fordulók számára igényeik és idejük tiszteletben tartásával a lehető leghatékonyabban szervezzük meg a gyógyító tevékenységet.

    Hírlevél feliratkozás - Budai Egészségközpont