Rangos hazai egészségügyi folyóiratban jelent meg cikk munkatársaink tollából: a Murányi Klára és Kiss András által jegyzett írás az IME – Interdiszciplináris Magyar Egészségügy c. tudományos folyóirat első idei számában olvasható: Hogyan segíthet a tartalommarketing egy egészségügyi brand megerősítésében?
A cikk az egészségügyi vezetőknek szóló szaklap külön felkérésére született, ami a Budai Egészségközpont egyedülállóan komplex kommunikációs ill. betegedukációs tevékenységének méltó elismerése.
Az ebben a tevékenységben résztvevőknek és természetesen a szerzőknek is gratulálunk a megjelenéshez!
Kollégáink írása az IME-ben
Forduljon szakembereinkhez!
A Budai Egészségközpontban öt helyszínen több mint 300 neves szakorvos magánrendelését keresheti fel mintegy 45 szakterületen. A személyre szabott ellátásról képzett, hosszú ideje együtt dolgozó szakembergárda gondoskodik. 24 év tapasztalatait és több mint 450.000 ügyfelünk visszajelzéseit figyelembe véve folyamatosan azon dolgozunk, hogy a hozzánk fordulók számára igényeik és idejük tiszteletben tartásával a lehető leghatékonyabban szervezzük meg a gyógyító tevékenységet.