Telefon: +36 1 489-52-00 | E-mail: info@bhc.hu

Augusztusi sajtómegjelenéseink

Jelen cikk 2022.02.21. előtt készült.

Kiss András, a Budai Egészségközpont marketing és értékesítési igazgatója 2018. augusztusában több online magazinnak is nyilatkozott a magánegészségügy és az egészségbiztosítók fejlődéséről. Ezekből válogattunk.

A Budai Egészségközpontról

Kiss András a KKV magazinnak elmondta, hogy évről évre nő partnereink száma, ma már több mint 280 szerződött cégünk van, jellemzően közép- és nagyvállalatok, főként multinacionális cégek. Továbbá kiemelte, hogy a Budai Egészségközpont vállalati ügyfelei leginkább az informatikai, a gyógyszeripari, valamint a banki és pénzügyi szektorokból érkeznek.

kiss-andras-sajto
Kiss András

A magánegészségügyről

Weborvos.hu-nak arról beszélt Kiss András, hogy csak egy, társadalmi közmegegyezésen alapuló, hosszú távú nemzeti egészségügyi stratégia részeként képzelhető el a magánegészségügy, majd hozzátette, hogy nem cél az állami ellátás leépítése. Továbbá leszögezte, hogy a 3-400 milliárdosra taksálható magánegészségügyi piac nagyon heterogén, 15-20 nagy szereplője van, ők adják az árbevétel 10-15 százalékát, a fennmaradó részen több ezer praxis, mikro szolgáltató, lakásrendelő osztozik – kétharmada a fehér, egyharmada a szürke zónába tartozik gazdaságilag. Azt is kiemelte, hogy a Budai Egészségközpontnak két számjegyű az éves árbevétel növekedése, s tetten érhető a kereslet növekedése az állami ellátás gondjai miatt. Azt is megemlítette, hogy a piac tisztulása és további koncentrációja kívánatos társadalmi szempontból is. Arról is beszélt, hogy a Budai Egészségközpont sikerének egyik kulcsa, hogy valós népegészségügyi kihívásra ad választ, s hogy a profit magas hányadát HR-programokra fordítja.

A biztosítási piacról

biztositasiszemle.hu-nak pedig elmondta, hogy az elmúlt években több olyan változás is történt, amely kedvező volt a fejlődésre: egyrészt 2012 elejétől teljesen váratlan módon megnyílt annak a lehetősége, hogy a munkaadók adómentes juttatásként magán-egészségügyi biztosítást vegyenek a dolgozóiknak. „Kellett néhány év, mire a biztosítók kialakították a termékeiket és a nagyobb cégek is rákaptak a lehetőségre, de az áttörés megtörtént, és a munkavállalók megszerzésének, illetve megtartásának fontos eszköze lett a biztosítás” – szögezte le Kiss András, a Budai Egészségközpont marketing és értékesítési igazgatója.


Forduljon szakembereinkhez!

A Budai Egészségközpontban öt helyszínen több mint 300 neves szakorvos magánrendelését keresheti fel mintegy 45 szakterületen. A személyre szabott ellátásról képzett, hosszú ideje együtt dolgozó szakembergárda gondoskodik. 24 év tapasztalatait és több mint 450.000 ügyfelünk visszajelzéseit figyelembe véve folyamatosan azon dolgozunk, hogy a hozzánk fordulók számára igényeik és idejük tiszteletben tartásával a lehető leghatékonyabban szervezzük meg a gyógyító tevékenységet.