2015. negyedik negyedévében került sor az első Amfora Díj pályázatra, melyet a Médiapiac, a neves marketing szaklap indított útjára azzal a céllal, hogy felkutassa a legjobb példákat a stratégiai gondolkodás, a marketingtechnológiák ismerete, a minőségi saját tartalom előállítása és a célcsoporthoz való eredményes eljuttatása terén.
Amfora Díjat nyertünk!

Az Amfora Díj nem csak szépségverseny vagy számháború: a stratégiailag végig gondolt és jól megvalósított kampányokat díjazza, ezért büszkék vagyunk rá, hogy a Budai Egészségközpont a legjobb kis- és középvállalati kampány díját nyerte el!
Az értékelésben az egyes területek elismert szakemberei, valamint ügyféloldali marketing szakemberek vettek részt.
A pályázaton az Útikalauz Anatómiába edukációs-ismeretterjesztő blogunkkal indultunk, mely mára az egyik legnépszerűbb hazai egészségügyi bloggá vált. A blog hétről-hétre egyre több látogatót vonz, éppen ezekben a napokban ért el újabb rekordot: a legutóbbi bejegyzésünk 45.000-es látogatottsággal büszkélkedhet!

Forduljon szakembereinkhez!
A Budai Egészségközpontban öt helyszínen több mint 300 neves szakorvos magánrendelését keresheti fel mintegy 45 szakterületen. A személyre szabott ellátásról képzett, hosszú ideje együtt dolgozó szakembergárda gondoskodik. 24 év tapasztalatait és több mint 450.000 ügyfelünk visszajelzéseit figyelembe véve folyamatosan azon dolgozunk, hogy a hozzánk fordulók számára igényeik és idejük tiszteletben tartásával a lehető leghatékonyabban szervezzük meg a gyógyító tevékenységet.