2022-12-08 16:15 || 1.0.0
  • Szolgáltatásaink
  • Árlista
  • Kórházfejlesztés
  • Magunkról
  • Kapcsolat
  • Karrier
  • Telefon: (+36) 1 489-52-00 | E-mail: info@bhc.hu

    200.000. ügyfelünket köszöntöttük

    Jelen cikk 2022.02.21. előtt készült.

    Utolsó módosítás dátuma: 2022-03-21

    Ez a cikk több mint 2 éve frissült utoljára. Kérjük, olvasáskor vegye ezt figyelembe!

    Ebből az alkalomból Kiss András marketing és értékesítési igazgatóval beszélgettünk.

    OGK-portre-051

    200.000 regisztrált ügyfél, 4.8 pontos átlag az 5 pontos elégedettségi skálán. Minek köszönhetők a Budai Egészségközpont sikerei?

    A siker nyilván több tényezős, de ha egy dolgot kellene kiemelnem, akkor az ügyfélközpontúság lenne az: 16 év alatt rengeteg tapasztalatot gyűjtöttünk arról, hogy milyen módon lehet páciensközpontú egészségügyi szolgáltatást nyújtani. Nálunk ez nem csak szlogen, döntő fontosságúnak tartjuk, hogy minél több visszajelzést kapjunk ügyfeleinktől a szolgáltatásainkkal kapcsolatban. Nagy gondot fordítunk az elégedettségmérésekre, és ezek alapján mindig készek vagyunk fejleszteni folyamatainkat. 

    Szeretném hangsúlyozni, hogy a sikereink mögött egy több száz emberből álló csapat munkája áll. Az asszisztensektől kezdve a szakorvosokon át egészen felsővezetőkig, mindenki lelkiismerettel, alázattal és szakértelemmel végzi munkáját.

     

    Milyen szempontok alapján választják Önöket a páciensek?

    A legfőbb szempont a bizalom: ha az egészségről van szó, mindenki a lehető legjobb kezek közt szeretné tudni magát, ezért a magas szakmai színvonal alapelvárás. Ezt nem elég hirdetni magunkról, hitelesek csak akkor leszünk, ha valóban ezt is tapasztalja, aki hozzánk fordul. A pozitív tapasztalatokat pedig továbbadják az ügyfelek, ezért nekünk a legjobb értékesítőink a saját pácienseink: új ügyfeleink fele családtagjai, ismerősei ajánlására jön el hozzánk.

    A visszajelzések alapján az elégedettséghez a szakmaiságon kívül olyan tényezők járulnak hozzá, mint a kollégák udavriassága, a várakozási idő vagy  - különösen a fiatalabbak körében – az online időpont foglalási lehetőség. Fontos az is, hogy a Budai Egészségközpontban minden egy helyen megtalálható: nálunk nemcsak 40 szakterület 150 orvosa, de minden szükséges diagnosztikai vizsgálat is házon belül elérhető.
     

    Terveznek az idei évben további fejlesztéseket?

    Nem állunk meg a fejlődésben, a közeljövőben jelentősen bővítjük kapacitásainkat: a nyár folyamán a Királyhágó utcában egy új, a legmodernebb diagnosztikai berendezésekkel felszerelt prevenciós központot nyitunk, ahol nemcsak meglévő, népszerű szűrővizsgálati csomagjainkat tesszük még több ügyfél számára elérhetővé, hanem új, a hazai piacon innovatív szűrővizsgálati termékekkel is előrukkolunk.

    A Graphisoft Parkkal kötött hosszútávú együttműködésünk keretében pedig az ott dolgozó több ezer munkavállaló egészségügyi ellátását fogjuk a jelenleginél szélesebb körben biztosítani.


    Forduljon szakembereinkhez!

    A tízszeres Superbrands-díjas Budai Egészségközpontban három helyszínen több mint 300 neves szakorvos magánrendelését keresheti fel mintegy 45 szakterületen. A személyre szabott ellátásról képzett, hosszú ideje együtt dolgozó szakembergárda gondoskodik. 23 év tapasztalatait és csaknem 450.000 ügyfelünk visszajelzéseit figyelembe véve folyamatosan azon dolgozunk, hogy a hozzánk fordulók számára igényeik és idejük tiszteletben tartásával a lehető leghatékonyabban szervezzük meg a gyógyító tevékenységet.

    Hírlevél feliratkozás - Budai Egészségközpont