Nálunk valóban számít az ügyfél véleménye - beszélgetés Kiss András marketing és értékesítés igazgatóval
Létrehozás dátuma: 2022. Áprlis 12. Kedd 11:43
Utolsó módosítás dátuma: 2022-06-03
Ez a cikk több mint 2 éve frissült utoljára. Kérjük, olvasáskor vegye ezt figyelembe!
A közelmúltban köszöntöttük 350 000. páciensünket. Az idén 21. éve működő intézményünk teljes körű járóbeteg szakellátást nyújt magánszemélyek és vállalati dolgozók számára, és folyamatosan fejlesztünk annak érdekében, hogy a páciensek a lehető legmagasabb színtű szakellátásban részesüljenek, valamint, hogy az Egészségközpont nemzetközi viszonylatban is élen járó intézménnyé váljon.
„21 év alatt rengeteg tapasztalatot gyűjtöttünk arról, hogy milyen módon lehet a páciensek érdekeit központba helyező egészségügyi szolgáltatást nyújtani. Nálunk ez nem csak szlogen, döntő fontosságúnak tartjuk, hogy minél több visszajelzést kapjunk ügyfeleinktől a szolgáltatásainkkal kapcsolatban. Úgy gondoljuk, hogy a legfőbb szempont a bizalom, ugyanis, ha a gyógyításról van szó, mindenki a lehető legjobb kezek közt szeretné tudni magát. Ezért intézményünkben a magas szakmai színvonal alapelvárás, hitelesek pedig csak akkor leszünk, ha valóban ezt is tapasztalja az, aki hozzánk fordul. Sikereink mögött egy több mint hatszáz fős csapat munkája áll. Az asszisztensektől kezdve a szakorvosokon át egészen a felsővezetőkig, mindenki lelkiismerettel, alázattal és szakértelemmel végzi munkáját” – mondta Kiss András, intézetünk marketing és értékesítési igazgatója.
A visszajelzések alapján az elégedettséghez a szakmaiságon kívül olyan tényezők is hozzájárulnak, mint a várakozási idő tiszteletben tartása, a kollégák udvariassága, vagy az online időpontfoglalási lehetőség. Fontos az is, hogy a Budai Egészségközpontban minden egy helyen megtalálható: nemcsak 45 szakterület 300 orvosa, de a legfontosabb diagnosztikai vizsgálatok is házon belül elérhetők.
„Szakmai és infrastrukturális téren, valamint digitalizációban jelentős fejlesztések várhatók a közeljövőben. Hamarosan elindul vadonatúj kórházunk építése a Királyhágó utcai telephelyünkön, mellyel mind az ellátások, mind az orvostechnológia minőségét tekintve egyértelműen a világszínvonalat célozzuk meg. Célunk egy olyan jövőkép megvalósítása, amelyben a Budai Egészségközpont – úgyis, mint az Országos Gerincgyógyászati Központ üzemeltetője – nemcsak hazánkban, hanem nemzetközi viszonylatban is élen járó intézménnyé váljon” – tette hozzá Kiss András.
Forduljon szakembereinkhez!
A Budai Egészségközpontban öt helyszínen több mint 300 neves szakorvos magánrendelését keresheti fel mintegy 45 szakterületen. A személyre szabott ellátásról képzett, hosszú ideje együtt dolgozó szakembergárda gondoskodik. 23 év tapasztalatait és csaknem 450.000 ügyfelünk visszajelzéseit figyelembe véve folyamatosan azon dolgozunk, hogy a hozzánk fordulók számára igényeik és idejük tiszteletben tartásával a lehető leghatékonyabban szervezzük meg a gyógyító tevékenységet.