2022-12-08 16:15 || 1.0.0
  • Szolgáltatásaink
  • Árlista
  • Kórházfejlesztés
  • Magunkról
  • Kapcsolat
  • Karrier
  • Telefon: (+36) 1 489-52-00 | E-mail: info@bhc.hu

    Megszületett a vállalati ügyfél-elégedettség- és igényfelmérés eredménye

    Létrehozás dátuma: 2024. November 7. Csütörtök 11:51

    Hiszünk benne, hogy valóban magas színvonalú egészségügyi ellátást csak az ügyféligények átfogó ismeretében lehet biztosítani, ezért minden évben megkérdezzük partnereinket, mennyire elégedettek az általunk nyújtott szolgáltatások minőségével, illetve melyek azok a területek, amelyek számukra kiemelten fontosak az adott időszakban.

    Megszületett a vállalati ügyfél-elégedettség- és igényfelmérés eredménye

    A Budai Egészségközpont egyéni ügyfelei mellett közel 300 vállalati partner több mint 30 000 munkavállalója számára nyújt foglalkozás-egészségügyi ellátást, menedzserszűrést, partnerkapcsolati ellátást és egyéb járóbeteg szolgáltatásokat. Mindezt 3 rendelőkomplexumunkban, illetve a vállalati partnerek saját telephelyén valósítjuk meg. A partner portfóliónk széles spektrumon mozog: vannak néhány fős vállalkozások és több ezer fős nagyvállalatok is ügyfeleink között. 

    Vállalati partnereinkkel mindig hosszú távú együttműködés kialakítására törekszünk, a legtöbben évek óta egészségközpontunk szolgáltatásait használják. Tapasztalataikra támaszkodva idén is felmértük szolgáltatásainkkal kapcsolatos elégedettségüket és igényeiket. Az adott átlag értékelési pontszám egy 1-5 skálán 2024-ben 4.7 pont volt, ami egy igen kedvező visszajelzésként könyvelhető el. 

    Ügyfeleink válaszai alapján leginkább egészséges munkakörnyezeti fejlesztésekre (ergonómia, felszerelések, fenntartható munkahely) és a fizikai egészséget és jóllétet támogató programokra (egészségszűrések, sportprogramok) költenek. A vállalatok több mint 90 százaléka kiemelten fontos HR-feladatnak ítéli a munkavállalók mentális egészségének megőrzését az elkövetkező 3-5 évben. Elsősorban az egyéni programokat részesítik előnyben, ezek közül a stressz-ellenállóképesség felmérést  és a pszichológiai tanácsadást veszik igénybe. 

    Külső helyszíni szolgáltatások közül az egészségnapok, a kampányszűrések és az elsősegély tanfolyamok iránt érdeklődik a legtöbb cég, ezek közül mindegyik elérhető a Budai Egészségközpontban.

    A munkavállalók ellátásának könnyebbé tételét szolgálja a MyHealth mobilapplikáció idei bevezetése. A digitális fejlesztéseink népszerűségét igazolja vissza, hogy folyamatosan növekszik az ezen csatornákon keresztül történő foglalások száma is.


    A szolgáltatásokkal kapcsolatos további információért keresse kollégáinkat az ekp_ertekesites@bhc.hu email címen. 
    Kérje ajánlatunkat!