Megszületett a vállalati ügyfél-elégedettség- és igényfelmérés eredménye
Létrehozás dátuma: 2024. November 7. Csütörtök 11:51
Hiszünk benne, hogy valóban magas színvonalú egészségügyi ellátást csak az ügyféligények átfogó ismeretében lehet biztosítani, ezért minden évben megkérdezzük partnereinket, mennyire elégedettek az általunk nyújtott szolgáltatások minőségével, illetve melyek azok a területek, amelyek számukra kiemelten fontosak az adott időszakban.
A Budai Egészségközpont egyéni ügyfelei mellett közel 300 vállalati partner több mint 30 000 munkavállalója számára nyújt foglalkozás-egészségügyi ellátást, menedzserszűrést, partnerkapcsolati ellátást és egyéb járóbeteg szolgáltatásokat. Mindezt 3 rendelőkomplexumunkban, illetve a vállalati partnerek saját telephelyén valósítjuk meg. A partner portfóliónk széles spektrumon mozog: vannak néhány fős vállalkozások és több ezer fős nagyvállalatok is ügyfeleink között.
Vállalati partnereinkkel mindig hosszú távú együttműködés kialakítására törekszünk, a legtöbben évek óta egészségközpontunk szolgáltatásait használják. Tapasztalataikra támaszkodva idén is felmértük szolgáltatásainkkal kapcsolatos elégedettségüket és igényeiket. Az adott átlag értékelési pontszám egy 1-5 skálán 2024-ben 4.7 pont volt, ami egy igen kedvező visszajelzésként könyvelhető el.
Ügyfeleink válaszai alapján leginkább egészséges munkakörnyezeti fejlesztésekre (ergonómia, felszerelések, fenntartható munkahely) és a fizikai egészséget és jóllétet támogató programokra (egészségszűrések, sportprogramok) költenek. A vállalatok több mint 90 százaléka kiemelten fontos HR-feladatnak ítéli a munkavállalók mentális egészségének megőrzését az elkövetkező 3-5 évben. Elsősorban az egyéni programokat részesítik előnyben, ezek közül a stressz-ellenállóképesség felmérést és a pszichológiai tanácsadást veszik igénybe.
Külső helyszíni szolgáltatások közül az egészségnapok, a kampányszűrések és az elsősegély tanfolyamok iránt érdeklődik a legtöbb cég, ezek közül mindegyik elérhető a Budai Egészségközpontban.
A munkavállalók ellátásának könnyebbé tételét szolgálja a MyHealth mobilapplikáció idei bevezetése. A digitális fejlesztéseink népszerűségét igazolja vissza, hogy folyamatosan növekszik az ezen csatornákon keresztül történő foglalások száma is. |
Forduljon szakembereinkhez!
A Budai Egészségközpontban öt helyszínen több mint 300 neves szakorvos magánrendelését keresheti fel mintegy 45 szakterületen. A személyre szabott ellátásról képzett, hosszú ideje együtt dolgozó szakembergárda gondoskodik. 23 év tapasztalatait és csaknem 450.000 ügyfelünk visszajelzéseit figyelembe véve folyamatosan azon dolgozunk, hogy a hozzánk fordulók számára igényeik és idejük tiszteletben tartásával a lehető leghatékonyabban szervezzük meg a gyógyító tevékenységet.